divendres, 5 de desembre del 2008

Sexe, mentides i cintes de vídeo.

Be, en realitat son vots, fotocòpies i cortines de fum, però el títol calia fer-lo llampant.
Fa poc se’m va publicar en aquest diari un petit sainet on parlava del desencís provocat per l’alcaldessa de Mollerussa, any i mig després de la seva sonada victòria a les municipals. Una victòria que molts varem celebrar i que semblaven obrir un espai de llum i claror al futur de la ciutat.
L’endemà d’esser publicat el sainet, l’alcaldessa, amb qui vaig coincidir al Consell Comarcal, em va renyar enèrgicament per haver estat crític en el meu escrit, com si amb això hagués caigut en prohibició o be pecat mortal.
M’ho vaig prendre com un cop calent poc rumiat.
Amb els dies però, he vist que no era tant calent. L’alcaldessa de Mollerussa ha esdevingut una cortina de fum, més fosca potser que la mostrada per l’anterior govern a qui ella, jo i molts, sempre varem criticar per aquest motiu.
La negativa de l’alcaldessa a fer l’auditoria externa promesa electoralment, l’aprovació del POUM fent poc soroll per no despertar inquietuds i l’absència d’una participació ciutadana amb la que va omplir els cartells electorals, se sumen ara, entre altres, a les traves que posa perquè l’oposició i els ciutadans puguem accedir lliurement als documents municipals que ens afecten, i aquest darrer cas a cop de decret d’alcaldia.
Què amaga la Sra. alcaldessa que no pugui ser esbrinat? Te alguna cosa a veure amb la tafaneria del regidor Martín sobre urbanisme? Seria sa un debat públic? Perquè ens dona la sensació d’estar enganyats?
Tant que varem criticar l’anterior govern per fosc i brut i ara resulta que amb els nous no podem ni fotocopiar els documents públics que son de tots.
Però en realitat, voleu dir que anar a votar ens va servir de res?

jimmi Romeu.
La Factoria.

Processor del Poal


Be, jo marxo que m'esperen a casa.